فروش عمده چوب بامبو تهران دارای قیمت های متناقضی می باشد.
به دلیل حضور واسطه ها در بازار فروش عمده چوب بامبو تهران سبب گردیده تا غرفه داران با قیمت های متفاوتی اقدام به خرید و فروش چوب بامبو خیزران نمایند.
با ما همراه باشید تا با هم قیمت خرید و فروش عمده چوب بامبو تهران را مورد بررسی قرار دهیم.

بامبو خیزران

فروش عمده چوب بامبو تهران

درخت بامبو برخلاف شاخه و تنه چوبی اش طبق نظر کارشناسان در گروه علفیان غول پیکر و در دسته گندمیان تقسیم بندی می گردد.
این گیاه که توانسته است مساحت 33 میلیون هکتار از جنگل های پر باران جهان را تحت پوشش خود بگیرد، بومی جنگل های کشور چین می باشد.
هرچند که این گیاه را می توان در سایر جنگل های پر باران جهان از جمله شمال ایران نیز یافت.

 

 

تولید عمده چوب بامبو

فروش عمده چوب بامبو تهران

در برخی نقاط جنگل های شمال ایران نیز مساحت قابل توجهی از بامبو خیزران وجود دارد که از همان روزگار قدیم مورد بهره برداری مردمان بومی قرار می گرفت.
رفته رفته با افزایش میزان مصرف چوب بامبو در بین مردم، کشاورزان اقدام به کاشت نهال های بامبو در باغات خود گرفتند تا با پرورش این گیاه بتوانند دسترسی آسان تری نسبت به آن داشته باشند.
هم اکنون با افزایش میزان سطح آگاهی مردم کشور در بازار امروز مصالح چوبی، فروش عمده چوب بامبو تهران سهم بزرگی از درآمد تولید کننده گان را از آن خود کرده است.

نیازمندی های عمده چوب بامبو

فروش عمده چوب بامبو تهران

درختان بامبو نیز مانند سایر گیاهان به نگهداری و پرورش های مخصوص خودشان نیاز دارند تا بتوان فروش عمده چوب بامبو تهران را با بهترین کیفیت انجام داد.
با ما همراه باشید تا در ادامه مهمترین نکات پرورش و برداشت چوب بامبو را بر شماریم:

  • نور:
    درخت بامبو خیزران قابلیت این را دارد تا بتواند هم در برابر تابش مستقیم نور خورشید و هم در سایه سایر درختان به رشد خود ادامه دهند.
  • خاک:
    به دلیل اینکه تکثیر گیاه بامبو از طریق پاجوش زدن در ریشه ها انجام می پذیرد، بهتر است که خاک با ماسه ترکیب گردد تا بستر رشد ریشه ها نرم باشد.
  • آبیاری:
    درختان بامبو خیزران به میزان زیادی آب مصرف و تبخیر می کنند به همین دلیل روزانه یک بار به آبیاری نیاز دارند، شاید به همین خاطر باشد که این گیاه به صورت طبیعی در جنگل های پر باران جهان یافت می شود.
  • هرس:
    بامبو خیزران قابلیت هرس پذیری بسیار بالایی دارد. از این رو باغبانان در طراحی فضای سبز منازل و ویلا ها از این گیاه به عنوان ساخت دیوار سبز طبیعی استفاده می کنند.
  • برداشت:
    تقریبا در تمام طول سال می توان از چوب های بامبو برداشت را انجام داد برای انجام این کار تنه هایی انتخاب می شوند که به حد اکثر رشد خود رسیده باشند.

کاربرد های عمده چوب بامبو

فروش عمده چوب بامبو تهران

در عصر جدید و صنایع مختلف نیاز به چوب بامبو روز به روز بیشتر می شود. به همین سبب میزان معاملات خرید و فروش عمده چوب بامبو تهران از رونق خوبی برخوردار شده است.
شاید شما برای انجام یک کار خاص به دنبال خرید و فروش عمده چوب بامبو تهران باشید و جالب است بدانید که این محصول در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد.
همچنان با ما همراه باشید تا در ادامه موارد مصرف و دلایل فروش عمده چوب بامبو تهران را بر شماریم:

  • ساخت داربست در اطراف ساختمان
  • ساخت ظروف چوبی برای آشپزخانه
  • ساخت خانه های چوبی
  • ساخت لوازم و تجهیزات طبی و بهداشتی
  • ساخت ذغال بامبو
  • ایجاد قیم برای نهال
  • استفاده به عنوان میله پرچم
  •  دیزاین منازل و ادارات با چوب بامبو
  • ساخت لوازم لوکس و دکوری
  • ایچاد دیوار چوبی با استفاده از چوب بامبو

قابل ذکر است موارد بیان شده در بالا تنها بخش کوچکی از کاربرد های چوب بامبو در صنایع مختلف بوده و موارد مصرف این محصول تجاری بیش از حد تصور می باشد.

بازار عمده چوب بامبو در تهران

فروش عمده چوب بامبو تهران

در بازار فروش عمده چوب بامبو تهران می توان سایز های مختلف این چوب را یافت. صاحبان فروشگاه ها و غرفه های چوب، بعد از دریافت سفارش فروش عمده چوب بامبو تهران اقدام به خرید از تولید کننده گان شمال کشور می کنند تا بتوانند جواب گوی نیاز بازار خودشان باشند.
تولید کننده گان در شمال کشور نیز با تولید و فروش عمده چوب بامبو تهران به تعداد صد ها هزار شاخه در طول سال همواره جوابگوی نیاز بازار بزرگ ترین کلان شهر ایران می باشند.
نکته ای که در این جا حائز اهمیت است فروش مستقیم چوب بامبو در شهر تهران می باشد.
در بسیاری از موارد انجام معاملات خرید و فروش عمده چوب بامبو تهران به صورت مستقیم بین مشتری و تولید کننده صورت می پذیرد که این امر موجب حذف واسطه ها و دلالان از بازار پر رونق این محصول می گردد.
لذا شما نیز می توانید با ثبت سفارش از طریق تولید کننده گان چوب بامبو در شمال کشور از ارزان ترین قیمت خرید و فروش عمده چوب بامبو تهران بهره مند گردید.

فروش عمده چوب بامبو تهران

فروش عمده چوب بامبو تهران

شما عزیزان جهت ثبت سفارش خرید عمده چوب بامبو می توانید هم اکنون از طریق تماس با مشاوران ما ارتباط بگیرید.
مشاوران ما آماده پاسخگوبی به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص نحوه ثبت سفارش و ارسال بار به آدرس محل شما می باشند.
همچنین شما می توانید از این طریق تمامی سوالات خود را در رابطه با نحوه قیمت گذاری در خصوص فروش عمده چوب بامبو تهران سوال بفرمائید.

 

یقینا چند دقیقه مشاوره در خصوص فروش عمده چوب بامبو تهران برابر است با دریافت چند سال تجربه.