درخت کاج مطبق جز درختان زینتی محسوب می شود و از درختان پر فروش و پر طرفدار آپارتمانی می باشد که در زیبا سازی محل زندگی و محیط کار بسیار مناسب است. کاج مطبق در انواع مختلفی وجود دارد که قیمت آن ها باهم متفاوت است که کاج مطبق مینیاتوری از معروف ترین آن می باشد. مراکز خرید و فروش عمده در تهران بسیار زیاد می باشد و بازار های بزرگ مخصوص این نوع درختان در تهران وجود دارد که خرید عمده کاج مطبق از آنجا زیر قیمت بازار می باشد.

مراکز خرید و فروش عمده کاج مطبق زیر قیمت بازار در تهران

مناسب ترین زمان برای هرس کردن کاج مطبق

مناسب ترین زمان برای هرس کردن کاج مطبقدرخت کاج مطبق آپارتمانی نیاز شدید به هرس کردن شاخ و برگ های خشک شده دارد زیرا این کار موجب رشد مناسب و شاخه زدایی درخت می شود. هرس کردن به موقع این درختان باعث می شود آفت به آن ها سرایت نکند زیرا این درختان بسیار حساس هستند و باید مراقبت ویژه ای از آنها شود.

این درختان بهترین رشد خود را در فصل سرما دارند و بهترین زمان برای هرس کردن هم اول همین فصل می باشد که با هرس کردن شاخه های خشک، شروع به شاخه زنی کرده و زیبا تر می شوند.

فروش کاج مطبق با قیمت مناسب

فروش کاج مطبق با قیمت مناسبگلخانه هایی در کشور وجود دارد که به طور اختصاصی به پرورش و فروش کاج مطبق پرداخته اند که قیمت این کاج ها در گلخانه های اختصاصی بسیار مناسب تر از بازار می باشد. خیلی از این گلخانه ها با بالا بردن کیفیت خود و رساندن به کیفیت های بازار های جهانی شروع به صادرات آن در کشورهای آسیایی کرده اند.

قیمت نهال کاج مطبق در این گلخانه ها بسیار مناسب تر از بالغ آن می باشد.

نکات مهم در خرید انواع کاج مطبق

نکات مهم در خرید انواع کاج مطبقدر خرید کاج مطبق باید به نکات زیادی توجه کنیم یکی از این نکات توجه کردن به برگ ها و ساقه های آن می باشد که آفات نداشته باشند و برگ های آن افتاده نباشد. کاج مطبق رونده بسیار حساس تر از بقیه کاج ها می باشد و بیماری خیلی زودتر به آن سرایت می کند و در تهیه آن باید دقت بیشتری به خرج داد.

قیمت کاج رونده بخاطر زیبایی خاصش کمی گرانتر از سایر مدل های آن می باشد و اکثرا در باغچه ها از آن استفاده می شود.

عوامل موثر در قیمت گذاری کاج مطبق

عوامل موثر در قیمت گذاری کاج مطبقعوامل زیادی در قیمت گذاری این درختان موثر می باشند یکی از اصلی تری آن ها اندازه و سایز درخت می باشد. کاج مطبق در انواع گوناگونی وجود دارد که بر اساس نوع آن قیمت گذاری می شود.

کاج مطبق از جمله درختانی می باشد که برای نگهداری از آن بایستی وقت نسبتا زیادی صرف کرد و توجه زیادی می خواهد.